חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

ארומה אספרסו בר- ממש לא רק קפה ומאפה

הכירו את לוקיישן הצילומים החדש שלי

שתפו את הכתבה

תסתכלו טוב על התמונות שלי? הייתם מאמינים שהן צולמו בסניף ארומה בפתח תקווה ולא באיזה בית קפה בריזורט מטורף?! משהו ממש טוב עובר על ארומה. ארומה ישראל רכשה את ארומה תל אביב ומתרחש תהליך מיזוג למותג שנקרא ארומה אספרסו בר, ככה שלאט לאט כל הסניפיםבארץ הופכים לארומה אספרסו בר, זה קורה בעיצוב, בתפריט שקיבל טוויסט של מנות חדשות ושוות, בהנהלה, שירות והכל. לפני כשנתיים החל תהליך השיפוץ שכבר קיים בלא מעט סניפים ומתוכנן לקרות בכולם.

על העיצוב היפהפה והייחודי אחראית אילנה, אשתו של יריב, הבעלים של ארומה. כאשר בכל סניף יש גרפיטי שצייר אחד מהאומנים שעובדים עם הרשת לדוגמא – שוני ארט, this is square, ארד לוי. בכל מרפסת תמצאו אדניות מלאות בפרחים צבעוניים, ארומה מאוד משקיעים בתחום הזה ודואגים לתחושה של "גינה" בכל סניף ובחלקם הצמחייה משולבת עם ציורי הקיר. בנוסף, התקינו רמקולים מיוחדים שנראים כמו מנורות זהובות בייצור ישראלי. השינוי מגיע מגדול ועד קטן וגם כלי ההגשה החולפו מלבנים ובנאליים לצבעוניים ושיקיים.

הקו המחבר בין כולם הוא דגש על ציורי קיר גדולים ומלאי חיים, שימוש בחומרים טבעיים בקירות, במנורות ובריהוט, פרינטים ושילובי צבעים ייחודיים. הנה כמה דוגמאות מסניפים נוספים:

סניף אנו תל אביב

סניף דיזינגוף סנטר

סניף דימונה

הסניף מול זכרון יעקב

סניף נעימי נתניה

סניף רמלה

אי אפשר לנתק בין אוכל לאווירה ואין ספק שעכשיו כשהסניפים נראים מפתים במיוחד, כיף לשבת לבילוי או לפגישת עסקים ולהנות אפילו יותר מהמנות הטעימות כמו כריך סביח (האהוב עלי), כריך חביתה בלחם מחמצת, bowls, סלטים (הפייבוריט שלי: חלומי עם ביצה) ומאפים כמו קרואסון שקדים, אלפחורס וגבינית טעימה במיוחד. תהנו😊

שתפו את הכתבה