חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

ערב דייט בייתי

וולנטיינס דיי רומנטי בלי לצאת מהבית

קרדיט צילום PEXELS

רוצים לציין את יום האהבה הבינלאומי בערב מהנה ולא מתחשק לכם לצאת מהבית? קבלו מספר רעיונות לשדרוג ערב יום האהבה באפס מאמץ!

מאת: ירדן סלומון

שתפו את הכתבה

בואו ניכנס לאווירה עם מוזיקה רומנטית:

שירי אהבה אלו שירים שמשדרים אופטימיות וסוחפים אותי למחוזות אחרים. לכבוד יום האהבה הבינלאומי, הכנתי לכם פלייליסט רומנטי, מרגש ואופטימי עם שירי האהבה הכי אהובים עליי מכל הזמנים.

קישור לפלייליסט באפליקציית ספוטיפיי

לחמם מנועים עם קוקטייל ביתי מפנק:

אם תרצו להיות מקוריים ולא להביא הביתה יין ועדיין לשתות משקה מרענן, אני ממליצה על מארז להכנת קוקטייל ביתי ומפנק. ב-The Cocktail Box הכינו מארז מיוחד לקראת יום האהבה המכיל בתוכו 2 סוגי קוקטיילים לפי בחירה המוכנים למזיגה (כל אחד של 200 מ"ל), 2 מיניאטורות של ואן גוך, מארז מתוקים, הוראות קלילות שילוו אתכם במהלך כל הערב, וגם משחק שאלות ומשימות בשלושה שלבים שיכניס אתכם לאווירה של כיף, צחוק והמון רומנטיקה. בהחלט התחלה של ערב נהדר.

לפרטים נוספים ניתן להיכנס לעמוד האינסטגרם dreambar_cocktail_box@ או לאתר

*אזהרה: צריכה מופרזת של אלכוהול מסכנת חיים ומזיקה לבריאות

צילום על ידי THE COCKTAIL BOX – קוקטייל בוקס

פסטה ורודה לאור נרות:

בעיני אחד המאכלים שהכי מתאימים לארוחה רומנטית הוא פסטה טובה. אפילו בסרט "היפיפייה והיחפן" הכתירו את הפסטה כמאכל רומנטי בסצנה המפורסמת שלהם. אני משתפת אתכם במתכון מעולה שהכנתי לפסטה ברוטב שמנת סלק מתקתקה וסופר טעימה.

מצרכים:
חבילת פסטה אחת לבחירתכם
מיכל שמנת לבישול
10 גרם חמאה
שן שום אחת או לחילופין מספר שום קונפי לפי הטעם
2-3 סלקים מוכנים לבישול (אפשר משקית ואקום קנויה)
חופן אגוזי מלך
גבעול אחד של עלי בזיליקום
גבינת בייבי מוצרלה
2 בצל ירוק

איך מכינים:

  1. מרתיחים מים בסיר גדול ובו מבשלים את הפסטה לפי הוראות היצרן, ומשאירים מצקת וחצי ממי הבישול לגיבוי נוזלים.
  2. טוחנים את הסלקים לכמה שניות, מוסיפים את חופן אגוזי המלך ומספר עלי בזיליקום, וממשיכים לטחון עד לקבלת מרקם חלק ואחיד.
  3. במחבת גדולה, משמנים עם החמאה ומוסיפים שן שום גרוס או את השום הקונפי עד להזהבה. לאחר מכן, מוסיפים ישר את מרקם הסלק החדש ומערבבים למעט שניות.
  4. מוסיפים את מיכל השמנת ומערבבים היטב עד למרקם וצבע אחידים.
  5. מוסיפים חופן בצל ירוק, מלח ופלפל שחור לתיבול לפי הטעם.
  6. במידה והרוטב יוצא יותר מדי סמיך, הוסיפו מעט ממי בישול הפסטה ששמרתם.
  7. לאחר רתיחה של הרוטב, העבירו אותו אל סיר הפסטה וערבבו ביניהם היטב.
  8. להגשה, אני ממליצה לשים מעל מספר כדורי בייבי מוצרלה ובצל ירוק או 2 עלי בזיליקום. מכאן כל אשר נותר זה רק לזלול 😊

קרדיט צילום PEXELS

נטפליקס אנד צ'יל:

אחרי ארוחה טובה, אני תמיד בעד לשכב בספה עם מיליון שמיכות ולצפות בסרט טוב בנטפליקס, ואיזה סרט יהיה יותר מושלם מהקלאסיקה הרומנטית "נוטינג היל"?

ויליאם הוא בעל חנות לספרי מסע. חייו של ויליאם אינם מעוררי קנאה. אשתו נטשה אותו לטובת גבר אחר והמצב בחנות הספרים לא טוב. הכל משתנה כאשר יום אחד נכנסת לחנות כוכבת קולנוע ומתפתח בין השניים רומן. הסרט זכה להצלחה רבה ואף הקפיץ את הקריירה של הכוכבים הראשיים, ג'וליה רוברטס ויו גרנט. בתור חובבת קומדיות רומנטיות ידועה, הסרט הזה הוא הסרטים האהובים עליי, כשכל פעם שאני רואה אותו אני מתרגשת כשג'וליה רוברטס אומרת את המשפט האלמותי: "אחרי הכל… אני רק בת עומדת מול בן… מבקשת ממנו לאהוב אותי".

מי ידע שאת השורה המפורסמת הזאת כמעט לא נאמרה על ידי ג'וליה רוברטס? מסתבר שלפני תחילת הצילומים, כאשר היא קיבלה לקרוא את התסריט בפעם הראשונה, לא היו לה ציפיות גדולות. באחד הראיונות שלה, היא מספרת: "קיבלתי תקציר מהעלילה ואז זה היה נשמע לא מושך. אבל כשקראתי אותו, מההתחלה כשהיא נכנסה לחנות הספרים, היא נראית מאוד מסתורית. ויש את הבחור הזה עם כל הצרות שלו, ואז הם עוזבים ונפגשים שוב. פתאום היא בבית שלו והיא מנשקת אותו, חשבתי 'אלוהים אדירים, זה נהדר', ומשם נשאבתי לגמרי פנימה". למרות מרבית מהדעות, תסריטאי הסרט ריצ'רד קרטיס אישר כי הדמות של ג'וליה רוברטס איננה מבוססת עליה, אלא שילוב של השחקניות גרייס קלי ואודרי הפבורן. התסריטאי, הבמאי ויו גרנט בעצמו ראו בג'וליה בתור הליהוק האידיאלי לתפקיד.

תכינו את הפופקורן, תכוונו את האורות למצב קולנוע, ותצללו בקלאסיקה הנהדרת הזאת!

הכוכבים נוצצים בשבילנו:

אם אתם מחפשים מתנה מקורית שתישאר אתכם לזמן רב, קבלו את הרעיון הבא. במהלך חיינו אנחנו חווים המון רגעים מיוחדים – פגישה ראשונה, נשיקה ראשונה, הצעת נישואין, חופה וקידושין ועוד. ב- Moon & starZ יכולים ליצור בשבילכם של מפת הכוכבים שנראו בשמיים בזמן שהתרחש הרגע המיוחד שלכם. את המפות הם מכינים בעזרת מערכת שבנו המבוססת על מאגרים לווייניים שיודעים לחשב איך נראו השמיים בכל רגע נתון, בכל מקום על פני כדור הארץ בעבר וגם בעתיד. כל אשר עליכם לעשות זה להזין באתר תאריך, עיר ושעה, לבחור עיצוב ומשפט שרוצים להוסיף והם מכינים לכם את התמונה עם השמיים שלכם באותו הרגע. התמונה תמיד מגיעה מוכנה לתלייה עם מסגרת איכותית ואריזת מתנה מהממת. זו מתנה אישית, מרגשת, מלאת משמעות ובעיצוב מינימליסטי ומלא בסטייל.

לפרטים נוספים ניתן להיכנס לעמוד האינסטגרם moonandstarz.il@ או לאתר

מימין לשמאל: צילום על ידי Moon and starZ, צילום על ידי טניה אלכסייב

Happy Valentine's Day 😊

שתפו את הכתבה