חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

פטריות אחרי הגשם

טרפת טרנד הפטריות- איפה תמצאו אותן?

פטריות אחרי הגשם

הטרנד הקולינרי הכי מתוק של האביב: מאפי וקינוחי פטריות. הן שוטפות את האינסטגרם ומככבות בפטיסריז- אז קבלו ממני כמה המלצות:

 

שתפו את הכתבה

קונדיטוריית kitkat

צמוד לאצטדיון בלומפילד בתל אביב תמצאו את קונדיטוריית kitkat. היער הקסום הזה, נפתח לפני כשלושה חודשים על ידי שני שדה, בוגרת אסטלה שחיברה את שני העולמות שהיא הכי אוהבת: קונדיטוריה וטבע. המקום כולו מעוצב באווירת יער פיות, כולל מנורת פטרייה ענקית ופרחים. מבחינת האוכל תוכלו למצוא שם ארוחות בוקר, בראנצ׳ים, סלטים וגם פסטות לצהריים. ההתמחות היא כמובן במגוון המטורף של המאפים האיכותיים והמיוחדים: מלוחים ומתוקים. אל תפספסו את הקפרייזר- בצק קוראסון מדופדף ממולא בפסטו בזיליקום מוצרלה עגבניות צלויות ובלסמי מצומצם וגם את הגרסה המתוקה שלו שנקרא פיית היער עם קרם פטיסייר קולי תות תותים ופרות יער. ויש גם את קרואסון קיטקט- קרואסון הבית בצורת סהרון ממולא בקרם שקדים ופירות יער, בריוש מפוצץ קרמל ועונג המשי – טארטלט פיסטוק עם יוגורט ופטל. וכמובן: הפטריות! האדומה בטעמים של עוגת ספוג הדרים תותים וקרמו שוקולד לבן והחומה בגוונים של שוקולד: שוקולד בלונדי, קרמו שוקולד חלב ועוגת ספוג קקאו. המלצה שלי: לא לחכות לסוף היום, בבוקר יש את המבחר הכי עשיר.

שארית ישראל 31 תל אביב
ראשון עד חמישי מ7:00-1900
בשישי מ07:00-16:00
יש כשרות למהדרין.

בין 18:00-19:00 עושים 20% הנחה על כל המאפים שנשארו מאותו יום.

בימי חמישי יש ספיישלים כגון: סנטה אנורה , מילפיי, מאפים טבעוניים ועוד.

בית הקפה Oryosss בקיבוץ ארז

אור יוסף , פיינליסטית ״הקינוח המושלם״ הקימה לפני כשנתיים, לאחר קריירה צבאית את הפנינה הזאת. בית הקפה כולל פינות ישיבה בפנים ובחוץ בטבע בשולחנות עץ. כל הקינוחים והמאפים מיוצרים במקום מחומרי גלם איכותיים.

בגזרת המלוחים חובה לטעום את קרואסון הפטריות שמפוצץ בפטריות מקומיות ואת הלחמג׳ון פולנטה וארטישוק- מי שאוהב פולנטה יעוף עליו.

במתוקים את קרואסון הפטל טרי ושוקולד לבן שגדל בנתיב העשרה, עוגת גבינה נמסה בפה ואת קינוח הדגל הפטריה- מוסוניל, נוגט וקרמל מלוח.

קחו בחשבון שהמקום לא גדול וההגשה היא עד גמר המלאי ולכן מומלץ להגיע יחסית מוקדם ואם אפשרי אז באמצע השבוע.

בית הקפה פתוח שני-שבת 9:00-14:00
Oryosss בוויז

ואם אתם רוצים להכין בבית מאפים וקינוחים בהשראת פטריות- מצאתי לכם חשבון אינסטגרם מדויק! Northwoodsfolk חשבון אינסטגרם שחד משמעית ירגיע אתכם. סאני, מקבלת את ההשראה שלה מהטבע, אופה ויוצרת באווירתו ותוכלו למצוא אצלה שלל מתכונים שכוללים פטריות. מצרפת לכם לינק לאינסטגרם שלה: northwoodsfolk@

שתפו את הכתבה