המדריך השלם למיקונוס

אחד התחביבים של כל ישראלי באשר הוא ומשהו ששום קיץ לא שלם בלעדיו זה, כמובן , ניחשתם נכון, גיחה לאיי יוון ,ובכנות, איך אפשר להאשים אותנו, יוון מלאה בתרבות, נופים וחופים ומתאימה פשוט לכולם- בין אם סנטוריני הרומנטי או אולי דווקא כריתים או רודוס המעולים למשפחות או בכלל זקינטוס המתאימה למתגייסים מבנינו. ביוון כל אחד ימצא את הפינה שלו.

היום דווקא ארצה לספר לכם על החופשה שלי לאי מיקונוס. אי יפיפה עם בתים בכחול לבן וחופים עם חול זהוב ומהפנט. מיקונוס זה המקום לכל מי שמחפש את החיים הטובים : עם מלונות מפנקים, אוכל מעולה, קניות וכמובן, מסיבות חוף עד השעות המוקדמות של הבוקר, האנשים חמים ומזמיני פנים, האווירה היא קלילה וצועקת חופש. בפוסט הזה אחלוק אתכם את המקומות הכי שווים להימצא בהם, לישון בהם ולאכל בהם.

אז בואו נתחיל:

חופים

ניתן למצוא כאן שלל של חופים בין עם סדורים או לא. בחופים הסדורים השכרת מיטה תתחיל ממחירים של 25-30 יורו ויכולה להגיע גם ל-100 ,ככה שאם אתם מחפשים חופשה שלא תרוקן לכם את הארנק אז מיקונוס זה לא המקום בשבילכם, אבל ,אם אתם מוכנים להשקיע קצת יותר, אז ,מילה שלי, שווה כל אגורה שתוציאו . החופים יפיפיים, האוכל מעולה והשירות נהדר. המלצרים יקיפו אתכם מכל מקום וידאגו לכל רצונותיכם ותמיד בחיוך .

Alemagou beach – אנחנו הגענו לחוף זה ביומנו הראשון ולכן לא הזמנו מקום מראש, מה שהתברר כטעות כי כל המיטות היו תפוסות ולכן נאלצנו לשבת על כיסאות החוף. החוף עצמו נחמד אבל מה שקנה אותנו היה המסעדה שלו- האוכל היה פשוט מעולה!!! הזמנו קבבים, צ'יפס וסלט יווני ונהנינו מכל רגע. אנחנו היינו בחוף בצהריים , אבל, בשעות הערב החוף נהפך למסיבה מטורפת עם אנשים מכל העולם

Kalua beach – למחרת הגענו לkalua beach , ללא ספק החוף הכי יפה שהיינו בו , מעוצב בגוונים ארציים וטבעיים. בכל חוף מוסדר, כמו גם בkalua , שתגיעו אליו תקבלו בנוסף למיטה ,כמובן ,גם מגבת ושמשייה ,ככה ,שאין צורך להביא מהמלון. ממליצה לכם מאוד בתור התרעננות התחלתית להזמין מיץ תפוזים (נשמע בנאלי אבל אין על מיץ תפוזים סחוט כמו שצריך) וגם את פלטת הפירות שלהם שמגיעה בתוך אבטיח (כן כן שמעתם נכון). לאחר מכן עברנו למסעדה ( שהיא גולת הכותרת העיצובית ), לקחנו צ'יפס שהיה פשוט מעולה ומאוד מאוד מומלץ, סושי וסלט. לקינוח לקחנו קרם ברולה עם טוויסט של נוטלה שפשוט רצינו עוד ועוד ממנו וזהו קינוח חובה לכל מי שמבקר שם.

Santanna – בשעות אחר הצהריים העברנו את עצמנו לחוף הבא, החוף הזה הוא קצת שונה מכיוון שיש בו בריכה ענקית וערסלים מעל המים, חוף מאוד יוקרתי המתאים למבוגרים בלבד ( הכניסה לבריכה היא רק מגילאי 18+ כך שאל תגיעו לפה עם ילדים ) לאורך כל היום יש DJ שמנעים את האוזניים וכשמתחיל להתקרר קצת המסיבה מתחילה להתניע , אנחנו בילינו שם חצי יום וזה פשוט לא נמאס. קחו בחשבון שהשכרת ספה המתאימה ל2-4 אנשים תעלה 100 יורו + 50 יורו מינימום לסועד.

Lohan beach – ביום השלישי לחופשה החלטנו לבדוק את Lohan beach גם הוא, ללא יוצא מן הכלל , חוף יפיפה ומעוצב. בתפריט החוף תוכלו למצוא פיצות ופסטות, סושי ופירות ואילו במסעדה, בה אנו היינו , הזמנתי סלמון עם קינואה שלא אכזב בכלל.

Nammos– לבסוף, היינו בNammos , החוף הכי אייקוני במיקונס ובצדק . Nammos זהו מתחם שלם הכולל חנויות יוקרה כמו Gucci, Dior וLouis Viton , הוא כולל שתי מסעדות כאשר האחת של החוף והשנייה קצת יותר יוקרתית וכמובן, חוף יפיפה שהיה שווה תשלום של 150 יורו לשתי מיטות ושמשייה. החוף עצמו מאוד מושקע עם שמשיות בתכלת ולבן, חול זהוב ומים צלולים, שקטים ונקיים שכיף להשתכשך בהם. לאחר מכן המשכנו למסעדה ובה הזמנו כמובן , סושי וסלט ולקינוח פרופיטרול שהתחסל בשתי דקות 🙂

באופן כללי מיקונוס זהו גן עדן לכל חובבי פירות הים (שאני לא נמנית עימם) ובכל מקום תמצאו מרחב רחב מאוד של פירות ים, דגים וסושי עשויים היטב.

לינה

במיקונוס יש מגוון רחב של מלונות, אם אתם בחופשה רומנטית ומעוניינים להתפנק ולהשקיע קצת יותר המלונות במיקונוס יתנו לכם מענה מצוין בין עם מלון "cavo tagoo" , "kirini" או "bill & coo" , לחופשה עם הרבה חברים הייתי דווקא ממליצה לשכור וילה- M Mykonos villas יספקו לכם אוירה יוקרתית ובמידה ואתם מעוניינים במלון עם תקציב קצת יותר ידידותי לכיס הייתי ממליצה לכם על המלון שאני שהיתי בו הנקרא ftelia bay hotel" "מלון בוטיק בעל 34 חדרים המעוצבים כולם בסגנון האופייני למיקונוס, המלון מאוד חמים ונעים וכולל בריכה, חדר כושר וספא, צוות המלון מוכן לעזר בכל בעיה וזמין 24/7 ואף יש שירותי הסעות (בתשלום לרוב) לכל מקום שתרצו. ארוחת הבוקר הינה נחמדה וכוללת קורנפלקס, ירקות, פירות ומאפים.

העיר העתיקה

כאשר אתם במיקונוס חובה לעשות סיבוב בעיר העתיקה, אנו הקדשנו לזה אחר הצהריים שלמים , אך כיוון שבאותו יום קצת לא הרגשתי טוב, קיצרנו את הביקור.

לעיר אני ממליצה לבוא בשעות אחר הצהריים גם מכיוון שיותר נעים וכיף להסתובב בחוץ וגם מכיוון שאלו השעות בהם בתי העסק והמסעדות מתחילים להיפתח. בנוסף, לראות את השקיעה מונציה הקטנה זהו מחזה מדהים. בתוך העיר ניתן ללכת רק בצורה רגלית ולא ניתן להכניס רכבים. אותנו המונית הורידה באזור של תחנות הרוח של מיקונוס וליד ונציה הקטנה- אזור בו הבתים נפגשים עם המים ולכן המקום מזכיר את ונציה ועל שמה הוא נקרא , משם התחלנו להסתובב בצורה רנדומלית בין כל הרחובות והסמטאות והמחזה פשוט מרהיב- צבעוניות של לבן כחול ואדום שוטפת את העיניים ושלל חנויות ססגוניות שתענוג להסתובב בהן, ממליצה לסיים את הביקור בישיבה באחת מהמסעדות הרבות באזור.

אלו הטיפים וההמלצות שלי לכל מי שחשקה נפשו בחופשה יוקרתית ומהנה במיוחד לאי מיקונוס. אז טיסה נעימה ושתפו חוויות 🙂

נועה ברוש

About נועה ברוש

אני נועה, בת 18 מחיפה ובמשך כל חיי אהבתי לקחת מצלמה ולצאת לטייל: לחקור תרבויות, לראות נופים ולהכיר אנשים מכל רחבי העולם- פה אני משתפת אתכם את חוויותי על מנת שתוכלו לקבל השראה , טיפים ועצות לטיול הבא שלכם או סתם לקחת חלק במסעותיי.