Search
Close this search box.

גם לציפורניים מגיע! טרנדים לאביב

אז מה השריטה של היילי ביבר והאם גם הציפורניים יפרחו?

גם לציפורניים מגיע! טרנדים לאביב

האביב כבר כאן שתמיד מסמל ריח של משהו חדש עומד בפתח. אז אם כך, גם לציפורניים שלנו מגיע להתחדש בלק מרענן. קבלו את 6 הצבעים והדוגמאות החמים לאביב הקרוב.

שתפו את הכתבה

צבע כחול קובלט נועז:

אם בשנים האחרונות ראינו מגמה של צבעי הניוד והגוונים הבהירים למיניהם, השנה אנחנו רואות קאמבק מובהק של צבעים חזקים ובולטים. אחד הצבעים הללו הוא צבע הכחול קובלט – צבע סופר דומיננטי, גונב את ההצגה, משתלב לרוב עם כל דבר שנלבש ומשדר עוצמה וכוח.

צבע ירוק ניאון:

ואם בצבעים נועזים עסקינן, צבע הירוק ניאון שהיה מזוהה כל כך עם ציפורניה של בילי אייליש גם חוזר ובגדול. כל גווני הירוק הינם חלק נכבד מתוך סקאלת הצבעים המזוהה עם עונת האביב כבר מספר שנים. יש כאלה שיאהבו אותו יותר בהיר, אחרות יאהבו אותו יותר כהה, ועדיין הוא הולך לככב באביב הזה.

צבע צהוב לימונדה:

בחורף האחרון ראינו את טרנד הציפורניים "דונאט גלייז" שהנחילה היילי ביבר ברחבי העולם. הטרנד עדיין בועט ורלוונטי אך הפעם מגיע החידוש אליו. בתור שכבת בסיס במקום למרוח לק בגוון חום, נסו למרוח לק בגוון פסטל כמו צהוב, ורוד בהיר, כחול בהיר ועוד. הטכניקה הזאת תעניק לכן מראה יותר מבריק.

מראה "ליפ-גלוס":

את הטרנד הזה התחיל אמן ציפורניים בשם טום באצ'יק בזמן שהעניק את המראה הגלוסי למספר סלבס ותפס תאוצה. בטכניקה הייחודית שלו, הוא מצליח להעביר את אחד המרקמים הידועים מעולם האיפור אל עולם הציפורניים. למעשה מדובר בצבע ניוד שקוף וטבעי עם ברק גדול שמחקה את תוחם השפתיים. עם הזמן, באינסטגרם צצו גם סרטוני תגובה לטרנד בו מניקוריסטיות מרחו שפתון על הציפורניים שגם העניקו את אותה תוצאה בדיוק.

מראה רטרו מה- 70's :

עם הקאמבק הגדול של הצבעים הנועזים, גם הדפוסים העמוסים והאבסטרקטיים משנות ה-70 חוזרים לחיינו. ציפורניים ארוכות יכולות לקבל דפוסים מהממים עם קווים מפותלים, משבצות עקומות, פרחים גדולים, הבאים לידי ביטוי בצבעים בוהקים.

לוק פרחוני עתיק:

הדפוסים הפרחוניים בסגנון וינטג' הופיעו רבות בשבועות האופנה האחרונים עבור קולקציית אביב/ קיץ 2023 אצל כמה מעצבים, ועכשיו הגיעו אל עולם הביוטי. הדפוסים הפרחוניים בסגנון העתיק התקופתי של המאה ה-18 מעניקים לציפורניים לוק חגיגי ברוח העונה עם קריצה לפתיח הסדרה "ברידג'רטון". אם לא תרצו לצייר את כל הדפוס בשלמותו, מספר פרחים במקומות אסטרטגיים עם צבע ניוד בתור בסיס יכולים בהחלט להעביר את האווירה בצורה יותר עדינה.

שתפו את הכתבה