Search
Close this search box.

הום סטיילינג אביב 2023

הטרנדים הכי חמים לעיצוב הבית

בלוג הום סטיילינג אביב 2023

אנחנו נמצאות כבר בפתח עונת האביב ואפשר להריח את תחושת ההתחדשות באוויר. אז רגע לפני שנצלול לתוך העונה הכי נעימה, אתן מוזמנות לשדרג את עיצוב הבית לפי חמשת הטרנדים הכי חמים לשנת 2023.
בואו נתחיל

מאת: ירדן סלומון

שתפו את הכתבה

צבעים נועזים ובולטים

אחרי מספר שנים בהם פלטת הצבעים השולטת הייתה מונוכרומטית עם גווני לבן, בז' ואפור, כל הצבעים הנועזים עושים קאמבק ואני מאוד מקווה שהם כאן בשביל להישאר. בזמן שחברת הצבעים פנטון הכריזה על הצבע ויוה מג'נטה, המייצג אומץ, אופטימיות וחגיגה, בתור צבע השנה התווספו אליו עוד מגוון רחב של צבעים שהפכו לטרנדים חמים גם הם. בין הצבעים הבולטים תמצאו ירוק סוואנה, קינמון (חום עשיר עם גוונים כתומים), כחול בגוון אינדיגו, מנטה, סגול בהיר עם נגיעות אפרוריות ועוד.

שימוש בחומרים טבעיים

למעשה השימוש בחומרים טבעיים לא נחשב טרנד חולף כי החומרים הללו אף פעם לא יוצאים מהאופנה. במהלך השנתיים האחרונות ראינו את השימוש בחומרים טבעיים בעיצוב הבית גדל וממשיך לתפוס תאוצה. כדי להביא את המראה הטבעי הביתה אליכם, כדאי להשתמש במגוון אובייקטים כמו רהיטים המעוצבים מעצים בהירים, אפשר גם ליצור שילוב מעניין בין חומרים שונים. והדגשו את החללים שלכם עם שטיחים טבעיים המעוצבים מצמר, יוטה או כותנה בעלת מרקם כדי להוסיף חמימות לחלל.

עיצוב בהשראת שנות ה-60 וה-70 של המאה ה-20

בהמשך לפלטת הצבעוניות הנועזת, אנחנו חוזרים אחורה בזמן אל ההדפסים הצבעוניים והמקושטים לעילה ברוח שנות ה-60 וה-70. ההדפסים כוללים צורניות גיאומטרית, קווים מפותלים, פרחים בסגנון פופ-ארט ועוד. כל אלו מכניסים לאווירת רטרו מגניבה ועדכנית לימינו. כמו ההדפסים, ניתן גם לראות מגמתיות עולה לקחת השראה מרהיטים אייקונים ולתת להם פרשנות מודרנית. אחת הדוגמאות היפה לכך היא העיצוב המודרני לכסא של הרמן מילר איימס.

כלי נוי מיוחדים

מאז ומתמיד העין האנושית מחפשת אחר הדבר המיוחד הבא, היא מנסה למצוא את הדבר הלא שגרתי אבל שגם יהיה בעל אופי. היום אנחנו יודעים שכלים לא חייבים להיראות לפי הצורות הבסיסיות הקיימות כמו קופסא או אליפסה, אלא אפשר לקרוא תיגר על כך וליצור כלים עם מגוון אלמנטים עיצוביים כמו כניסות פנימה קמורות, טקסטורה מעניינת וגם שימוש יוצא דופן לכלים מסוימים.

תחושת יוקרתיות

בתקופת הסגרים השונים בעקבות הקורונה, למדנו איך לראות את חצי כוס המלאה ולסדר לנו אווירה יוקרתיות כמו בבתי המלונות המפנקים מבלי שנצטרך לצאת מהבית. בשביל זה תשלבו טקסטילים איכותיים ביחד עם חוש האסתטיקה האישי שלכם כמו מצעים נעימים ומפנקים, וילונות ארוכים עם צבעים מרגיעים.

שתפו את הכתבה