Search
Close this search box.

היילי ביבר מעצמה

איך הפכה למשפיענית הלייף סטייל החשובה של זמננו?

יש יאמרו שמראש להיילי ביבר היה יתרון בתור אשתו של ג’סטין ביבר והבת של השחקן סטפן בולדווין, אבל לדעתי דווקא בגלל הנתונים הללו היה לה מאתגר יותר לבלוט בזכות עצמה ולא רק על תקן ״אשתו של״. היילי הצליחה לפלס את דרכה ולזכות בתואר.

שתפו את הכתבה

החודש היא נכנסה לרשימת המשפיעים מתחת לגיל 30 של מגזין פורבס היוקרתי כאחת הנשים הכי משפיעות בדורנו- טייטל מכובד ביותר!
כדוגמנית לאינספור מותגי מעצבים, פרזנטורית של ליווי'ס, וכעת מייסדת מותג הטיפוח ואימפריית הסקין קר שלה-Rhode, ביבר הטביעה את חותמה גם בתעשיית היופי וגם בתעשיית האופנה בגיל 26 בלבד.

שלא כמו דוגמניות ופאשניסטות מודרניות רבות, סגנון הרחוב של ביבר מעורר קנאה ונגיש בו זמנית.
כפי שהצהירה ב"7 ימים, 7 לוקים" של ווג, ביבר משלבת מוצרים של מותגים נוחים לתקציב כמו מנגו וזארה בארון היומיום שלה.
היא לא מהססת ללבוש פריטים כמה פעמים (עובדה שהפכה למשל את הדוכסית קייט מידלטון לנגישה ואהובה עוד יותר), ותומכת בגישה בת קיימא יותר לאופנה.

הלוקים שלה אייקונים ופרקטים, עם תכונה אחת שהכי בולטת אצלה- לא מתאמצת, עם האיפור המינימלי והבגדיםהיומיומיים שכמעט לכולנו יש בארון, ביבר מעניקה השראה וקובעת טרנדים תוך שמירה על הזהות האישית שלה.

היילי שמה את עצמה בחזית אינספור טרנדים כאשר כל דבר שהיא עושה ולובשת הופך לטרנד מטורף, כמו המניקור ״סופגניה מזוגגת״ ושיטת האיפור העדינה שהפכו תוך דקות לטרנד הכי נצפה ברשת, עם מיליוני צפיות בטיקטוק ואף טבעה את הביטוי ״היילי אפקט״ .

היא השיגה את מה שכל פאשניסטה מקווה לו, חוש סטייל מוכר ונראה שהאהדה לחוש האסתטי שלה וגם לאשיותה כפי שנשקפת ברשתות החברתיות רק הולכת וצוברת תאוצה ומשכיחה לאט לאט את קיתונות השנאה כשקיבלה כשנישאה לג׳סטין ועוררה את זעמם של מעריצה סלינה גומז.

טרנדסטרית בפני עצמה, נשואה לאחד הזמרים המצליחים בעולם- ככל הנראה נמשיך לשאוב עוד הרבה השראה אסתטית מביבר בשנים הבאות.

שתפו את הכתבה