חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

דניאל גרינברג חוגגת שנה ראשונה כאמא לשניים

ומשתפת בכמה דברים שהשנה הזאת לימדה אותה

השנה הראשונה בחייו של רון גולן, הייתה גם השנה הראשונה של דניאל כאמא לשניים. וכל אמא מנוסה יודעת, שהמעבר מילד אחד לשניים, הוא מעבר חד מאוד. אז לכבוד יום ההולדת הראשון שלו, ישבתי עם דניאל לשיחה כנה על כמה תובנות שהיא ליקטה השנה, הטיפים והשינויים שעברו עליה כאמא למיאל ורון.

שתפו את הכתבה

"למדתי שהחיים יותר מורכבים ממה שחשבתי. הנה אפילו את ערב ראש השנה, לצערי ביליתי בנפרד ממיאל ורון. משהו שלא יכולתי לדמיין אפילו… להגיד שזה קל יהיה שקר אבל החוכמה היא לדעת לעכל, להכיל את הסיטואציה ולזכור שמחר יום חדש. בגן קוראים לזה ס ב ל נ ו ת. אצלנו המבוגרים קוראים לזה לנשום עמוק."

"תזכרו שיש לכם תמיד אחד את השנייה. אהבת אחים. קשר דם. לא תמיד תסתדרו ויהיו לכם ריבים מטופשים כמו כל אח ואחות (מי כמוני יודעת) אבל הנפשות שלכם כרוכות זו בזו. כשתגדלו ותתבגרו הלוואי ותדעו גם לבקש סליחה כשצריך, לשמור ולהרים זה את זו, לאהוב ללא תנאי בדיוק כמו שאמא אוהבת אתכם."

"אתם עדיין הפיצים שלי והעתיד לפניכם. יגיע היום שתגדלו ויהיו לכם חלומות,
והדרך להגשמתם אולי תהיה לפעמים ארוכה.. אך חשוב שתזכרו – רצון, למידה, התמדה והשקעה, תוביל לתוצאה ! נימוס, כבוד לבני אדם, להיות ישר ואמיתי … יותר חשוב מהכל .
תהיו טובים מכל הבחינות קטנים שלי… אבל יש זמן, בנתיים תהיו הכי טובים לאמא 😋"

"ותובנה אחת לעצמי, לכל בחירה בחיים יש השלכות. כל דרך שנבחר תשפיע על ההמשך לטוב ולרע. יש גם דברים שקורים לא בשליטתנו ובכל זאת משפיעים עלינו. בעבר הייתי מדחיקה כל מה שהתפתח בכיוון לא רצוי מבחינתי. היה חשוב לי להרגיש ולשדר שאני בבטחון מלא על הכל. היום אני מבינה שזה בסדר להרגיש הכל ולתת ביטוי לרגשות האלה. והאמת שהופתעתי אבל אני מרגישה הרבה יותר חזקה."

מזל טוב רון המתוק! עד 120 שנה😊

תודה לעדי ברק AB cake על עוגת היומולדת

שתפו את הכתבה