חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

האיים המלדיביים- גן עדן

כל מה שכדאי לדעת והמלצות לריזורטים שווים

מאת: עינב אסידו

שתפו את הכתבה

בין הודו לסרי לנקה שוכנים להם 1,192 איים שנראים כמו גן עדן, קרני שמש חמימות ועולם תת-ימי קסום ומרתק. ריזורטים אקסקלוסיביים, חופים פנטסטיים, אתרי צלילה מרהיבים, שפע של פינוקים ושקיעות של פעם בחיים. לא יכולתי להסתפק בריזורט אחד וביקרתי בלא פחות מחמישה איים מדהימים באיים המלדיביים. כל אי הוא בעצם ריזורט וכולל בתוכו את כלל האטרקציות והפעילויות שתצטרכו סביבכם במהלך השהות. רוב הריזורטים בנויים כוילות מעל פני הים וביניהם מקשר דק עץ היוצר את המראה המרהיב ממעוף הציפור שכולנו מכירים מתמונות השיווק. בכל ריזורט יש וילות מעוצבות שחלקן צפות על המים וחלקן על החוף. כולן מוקפות בחול לבן ומי טורקיז צלולים כל כך עד שאפשר לראות שוניות ודגים רק במבט מהמרפסת, אפילו בלי להרטיב את הרגליים. מה שבטוח, מובטח לכם טיול שלא תשכחו עד סוף חייכם. אז הנה המדריך המלא לחופשה מושלמת במלדיביים:

קרדיט pexels

איך מגיעים?

אמנם בזכות האקלים הטרופי המזג אוויר חם וקיצי כל השנה, אך העונה הרשמית המומלצת לביקור באיים מתחילה בנובמבר ונגמרת בסוף אפריל. בתקופה זו הסיכוי לגשם נמוך אך יחד עם זאת רוב המלונות הם בתפוסה מלאה והמחירים כמובן יקרים בהתאם. אנחנו נסענו באוגוסט ואני יכולה להגיד בזהירות שזה היה שווה את הסיכון.

קרדיט pexels

מתי מומלץ לבקר?

טיסות קצרות של פליי דובאי או אמרייטס עם עצירת ביניים קצרה בדובאי. כל הטיסות הבינלאומיות נוחתות באי המרכזי שנקרא “מאלה” (Male) ומשם ממשיכים לריזורט הנבחר באמצעי כלי תחבורה שונים כמו מטוס קטן, מטוס ימי או סירה.

איך לתכנן את השהייה?

בשונה מיעדים רבים סביב העולם, את החופשה במלדיביים מומלץ לסגור דרך סוכנים וזאת מאחר שבדר”כ יש להם הסדרים ומחירים מיוחדים בשיתוף עם המלונות. בנוסף הם גם דואגים לכל ההעברות הנדרשות משדה התעופה לריזורט ובחזרה ויודעים לפתור כל בעיה שצצה. כל השהות שלי במלדיביים הייתה בסיוע של ‘איב מלדיבס’ (einavassido@gmail.com) וסוכנות KOAMAS LUXURY ESCAPES (מייל michelle@koamas.com)

איפה לישון?

כאמור ביקרתי בחמישה ריזורטים חלומיים במהלך שהותי במלדיביים, ולכל אחד מהם היה את הייחוד שלו. ממסעדות ובתי ספא מפנקים, ועד לספורט אתגרי וחבילות צלילה. הנה הפירוט על כל אחד מהם:

קוראמתי Kuramathi Island Resort

אתר נופש השוכן על אי מלדיבי יפהפה באורך של כ-2 ק”מ, המוקף בצמחייה טרופית ירוקה. במקום יש וילות מאובזרות ומגוון פינוקים ואטרקציות שוות לאורך כל שעות היום. הריזורט כולל לא פחות מתריסר מסעדות בקונספט משתנה, מספר בריכות שחייה, מתקני כושר וספא, חנויות ומרכז צלילה וספורט ימי מהמרשימים באיים המלדיביים.

בריזורט זה התארחנו בוילה מודרנית מרהיבה על המים, המחולקת לאזור שינה ולאזור מגורים, ובעלת חזית שלמה מזכוכית המכניסה את נופי האוקיינוס ההודי הישר אל תוך החלל. מעבר לזכוכית יש מרפסת רחבה הצופה אל השקיעה ובה גרם מדרגות המוביל אל הים ואל שונית האלמוגים הפרטית. מרכז הספורט הימי הייחודי ב”קוראמתי” מציע הרפתקאות מלאות באדרנלין סביב הלגונה הטורקיזית המנצנצת שלו, וכוללות בין היתר הפלגות בקטמרן, גלישת רוח, סאפ, קיאקים, אופנועי ים, פלייבורד ועוד.

ההגעה לקורמאתי מתבצעת בסירת מרוץ או במטוס ימי ממאלה וניתן לשהות בו על בסיס פנסיון מלא או הכול כלול.

Mercure Maldives Kooddoo Resort

מרקורי קודו, ריזורט חדש שכבר נבחר לאחד מעשרת הריזורטים היוקרתיים ביותר באוקיינוס ההודי במשך שנתיים ברציפות על ידי מטיילים. קודו מציג אירוח מסוגנן ברמה גבוהה, בנוי ומעוצב בצבעוניות העזה המשקפת את התרבות המלדיבית ומציע אטרקציות רבות למטיילים. בין היתר הריזורט מספק פעילויות כמו שיעורי בישול והכנת קוקטיילים, סדנאות אמנות ויצירה, טורנירים של כדורעף, טיולי דיג, אימוני כושר, מסיבות לימבו, הקרנות סרטים על החוף וספא מפואר. אתר הצלילה המוסמך של המלון הוא ברמת 5 כוכבים ונחשב בין אתרי הצלילה הכי נחשבים בעולם (יש בו מעל 70 סוגי כרישים). במלון זה התארחנו בווילת חוף עם בריכה פרטית הצופה אל הים הכוללת גם אמבט חיצוני מפנק וחדר רחצה רחב ומאובזר.

הריזורט ממוקם כ- 55 דקות טיסה מנמל התעופה המרכזי של מאלה.

Kandima Maldives

אתר הנופש קנדימה הוא אחד המלונות הגדולים במלדיביים, והוא כולל 266 וילות מסוגננות, 10 מסעדות וברים, מרכז ספורט ימי, לגונה מרהיבה וגם את אחת מבריכות השחייה הגדולות ביותר באיים! יותר מריזורט, קנדימה נחשב למוקד לייף סטייל ייחודי וצעיר בזכות אוירה מגניבה, עיצוב פנים צבעוני ועכשווי, צוות מקצועי, מתקנים מדהימים ואוכל מגוון וטעים. במלון זה התארחנו בוילה אקזוטית על המים שכללה אזור רחצה טרופי ייחודי עם ג’קוזי ואמבט גדול, והכול תחת כיפת השמיים!

המלון נגיש באמצעות 30 דקות טיסה ממאלה לשדה תעופה פרטי שגם הוא בבעלות המלון.

Mӧvenpick Resort Kuredhivaru Maldives

החוויה האקסקלוסיבית המזוהה עם הרשת השוויצרית ‘מובינפיק’ מציעה לאורחיה חופשה יוקרתית ומפנקת. מובינפיק הוא אחד האיים הבתוליים ביותר במלדיביים, מה שמקנה לו מראה יוצא דופן ומרהיב. בריזורט יש מספר מסעדות המתגאות בקולינריה איכותית עשירה, חדר כושר וספא עם נוף לאוקיינוס, בריכות אינפיניטי חיצוניות, וכמובן מגוון פעילויות ספורט ימי וריף שופע דגים ואלמוגים. גולת הכותרת במלון זה בעיני היא ללא ספק הוילות על המים. הן מרווחות להפליא וכוללות בריכת מים עמוקים פרטית, ערסלים ומיטות שיזוף, חדר רחצה מרהיב עם אמבט מפנק ואפילו רצפת זכוכית מרשימה דרכה אפשר לצפות במגוון בעלי החיים הימיים השוחים בריף המרהיב שנמצא ממש מתחת לחדר!

בריזורט הזה יודעים שהדרך אל האושר עוברת דרך הקיבה ולכן בחדר האוכל יחכו לכם, בחינם, מגוון גלידות פרימיום שוויצריות המיוצרות ע”י חברת מובינפיק העולמית. בנוסף, בלאונג’ היינות המפואר תוכלו להגיע לשעת טעימות (בתשלום) מדי יום ולהנות מכמה מהיינות הטובים בעולם שנבחרו בקפידה על ידי סומלייר מנוסה. ואם כל זה לא מספיק, מדי יום בשעה 16:00 המלון מכריז על שעת שוקולד חינמית ומזמין את כל אורחיו להנות משפע של מטעמים ייחודים בחדר השוקולד המפנק של הריזורט. להשלמת חווית הקולינריה המפנקת, אני ממליצה להזמין ארוחת בוקר צפה הישר אל הבריכה בחדריכם, זוהי לגמרי חוויה של פעם בחיים!

תוכלו להגיע לריזורט ממאלה ע”י טיסה של כ-45 דקות באמצעות מטוס ימי.

Pullman Maldives Maamutaa Resort

מלון היוקרה מרשת אקור הצרפתית מציע חוויית אירוח אקסקלוסיבית באי מרהיב המוקף בג’ונגל טרופי. במלון זה לא חסכו באף פרט וניתן להרגיש את היוקרה ממש בכל פינה. הוא מעוצב בסגנון אותנטי רגוע המתכתב עם גווני הים והטבע. בוילה מסוג אקווה תוכלו אפילו להנות מחדרי אמבטיה שנמצאים מתחת למים ולצפות בדגים בעודכם מתקלחים! טמפרטורת המים באי נמוכה בכ 2-3 מעלות משאר האיים וכתוצאה מכך מושכת יותר חיים ימיים המאפשרים תצפיות מרהיבות מכל זווית.
הלוקיישן מציע אירוח עם חווית הכול כלול מפוארת הכוללת מלבד סעודות איכותיות, טיפולי ספא, צלילות ושיעורים ייחודיים. אז כל שנותר לעשות הוא לקחת כוס יין ולשטוף את העיניים בכל הטוב הזה!

לפולמן תוכלו להגיע בטיסה של 50 דקות מנמל התעופה הבינלאומי מאלה על ידי מטוס קטן.

כעת, רק צריך לבחור את המלון המתאים ביותר עבורכם ולארוז תיק לטיול הכי מפנק וחלומי שתוכלו לחוות!

שתפו את הכתבה