חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

ירושלים של זהב, ושל בראנץ' ושל נוף

המלצות שלי לעיר הבירה- אל תפספסו

יש בירושלים כל כך הרבה מקומות מיוחדים, שממש קשה לבחור במה להתמקד. לאחר סיעור מוחות עם הח'ברה הטובים של אתר visit2Israel החלטנו לסקר כמה מהמקומות שלדעתנו אסור לכם להחמיץ! המקומות הכי מיוחדים בירושלים כמו התצפית הכי יפה לעיר, מסעדות מיוחדות, איפה לשתות יין לצד גבינות מעולות ואיפה לאכול את הקינוחים הכי טעימים.

שתפו את הכתבה

מצפה רחבעם

יש משהו מרגש בנוף הקסום של ירושלים ואת היום שלנו התחלנו ממבט מקרו אל העיר העתיקה, החדשה ובכלל, בתצפית הכי יפה בעיר ובאחד המקומות הקדושים לכל שלוש הדתות. ואיכשהו בכל מקום יש גם מרצ'נדייס ותוכלו למצוא פה מכיפות וחנוכיות ועד כאפיות ובובות גמלים.

מצפה רחבעם שבהר הזיתים – תצפית מרהיבה על העיר העתיקה, נקראת על שמו של רחבעם זאבי ז"ל.
וויז – מצפה רחבעם

מסעדת City view

משם המשכנו לארוחת בוקר שווה (וכן חומוס על הבוקר עובד בשבילי) במסעדה סופר מיוחדת בבירה, מסעדת סיטי ויו שנמצאת על הר הצופים וגם היא פונה אל נוף העיר העתיקה היפהפה. התענגנו על המנות המיוחדות שבתפריט באוויר הרים צלול ונוף מרשים אין חוויה טובה מזו.

למסעדה יש גם חלל פנימי מקסים וחצר גדולה לנוף של כל העיר. התפריט של המסעדה הינו ים תיכוני משודרג, מנות גדולות ומעניינות, טאבון המגיש מאפים טריים, סלטים וקינוחים מיוחדים.

אל תוותרו על הקינוח: פאטום (על שם אשתו של הבעלים) שילוב של גלידה, קדאיף ורוטב ריבת חלב- טעים בטירוף.

בצמוד תמצאו חנות עם כלי פסיפס, מזכרות, עציצים ומתנות מוצלחות לקנות לעצמכם מהטיול.

לא כשר
מונגש
פתוח בשבת
וייז – מסעדת סיטי ויו

מרכז מבקרים יקבי ירושלים

המשכנו לעוד פנינה ירושלמית בשכונה הכי יפה, שכונת ימין משה, השכונה הראשונה מחוץ לחומות וזו שמזוהה עם מונטיפיורי הנדבן.

עוד מרחוק ראינו את טחנת הרוח העתיקה שנמצא במרכז המבקרים המקסים של יקבי ירושלים, וממש למרגלותיה, ישבנו מול נוף מדהים לחומות העיר העתיקה והתענגנו על יין משובח ומגש גבינות ופירות מפנק. אווירה סופר מיוחדת של ירושלים העתיקה. מודה שקצת הרגשתי בחו"ל.

כשר
מונגש
סגור בשבת
וייז – טחנת הרוח ימין משה

קפה קדוש

מבחינתי אי אפשר להיות בירושלים מבלי לבקר בפטיסרי הכי הכי ואני חוזרת אליו בכל פעם (ולא רק אני…הוא תמיד מלא ולעיתים גם יש תור משתרך). במרכז העיר ירושלים בנוף הכי אורבני תמצאו בית קפה מושלם בניחוח צרפתי ירושלמי, שמגיש את מאפים וקינוחים סופר טעימים ופוטוגניים, ארוחות בוקר מעולות ואווירה של פריז רק בהרים. לא לפספס את הקינוח הכלה מאיסטנבול עם קרם הערמונים!

כשר
סגור בשבת
מונגש
כדאי לחנות בחניון מוזאון הסובלנות
וייז – קפה קדוש

מסעדת פלומינו

את ארוחת הצהריים עשינו בבר מסעדה מגניב עם תפריט איטלקי עשיר ומיוחד. הפרודוקטים טובים, והמנות איטלקיות מקבלות אינטרפרטציה לחיך הישראלי כמו מנת טורטליני דלעת מצוינת). המקום מעוצב מקושט ויש בו אווירה צעירה ומקסימה, האוכל טעים והקוקטיילים שווים.

כשר
מונגש
סגור בשבת
וייז – מסעדת פלומינו (יש חניון קרוב – חניון המעלות)

רופטופ נוטרדם

כן זה בארץ! את השקיעה הצבעונית מעל העיר העתיקה עשינו ברופטופ הכי רומנטי ופוטוגני בעיר, במסעדת צ'יז אנד ויין, אל נוף עוצר נשימה עם רוזה ביד ומגש גבינות טעים ומפנק.
העיצוב כאן מרשים ומוקפד, המסעדה מגישה תפריט מגוון הכולל גם מנות ים תיכוניות לצד מנות יוקרתיות, אפשר להגיע גם רק להתענג על קפה וכנאפה או יין וגבינות מעולות. מומלץ להגיע לקראת השקיעה ולבהות בנוף כמונו😊

לא כשר
מונגש
פתוח כל השבוע מלבד יום שני
וייז – נוטרדאם

 כנסו לאתר של https://visit2israel.com לעוד מקומות והמלצות

תודה לדנה חפצדי misstravel_dana@ על כל העזרה בהכנת הכתבה והצילומים

שתפו את הכתבה