Search
Close this search box.

לא לעשירים בלבד

שתפו את הכתבה

כשחשבתי על שנה של התחדשות, היה ברור לי שזה אומר התחדשות פנימית וחיצונית גם יחד. ועם כל הכבוד להתפתחות הנפשית, שפיניתי לה סוף סוף מקום בשנה החולפת ואני מתכננת השנה להעמיק בה עוד יותר, גם החיצוניות חשובה לי ועם השנים דורשת יותר תשומת לב.
לפעמים, כמה רגעים של טיפוח עצמי, טיפול פנים, או אפילו איפור טוב- יכולים לשנות לנו את המצב רוח ואפילו את תחושת הערך העצמי.
אז כן, מותר לנו גם לדאוג השנה למראה החיצוני שלנו, מבלי להתנצל!

אפתח בווידוי.
בתור אחת שרודפת אחרי השעון, טיפולי יופי שונים מבחינתי יכולים גם להיות בזבוז של זמן יקר.
לשבת במספרה או אצל קוסמטיקאית במשך שלוש שעות, מבחינתי זה עוד זמן שיכולתי לעבוד בו, לצלם בו, או לבלות עם לני וגפן. ואכן לרוב, אביא את העבודה איתי ובזמן הגוונים אערוך כתבה חדשה.
עד לא מזמן, אפילו על מניקור ולק ג'ל ויתרתי, רק מתוך המצוקה האדירה שלי בדבר הכל כך יקר- הזמן. וכן, באיחור אופנתי גיליתי את פלאי הג'ל וכמה שבעצם בסופו של דבר זה חוסך לי זמן עם מריחות הלק החוזרות שהייתי עושה בבית.

בקיצור בסוף הבנתי, שלא אוכל לחמוק לנצח משגרת טיפוח, כי אחרי הכל, אני גם אוהבת להרגיש טוב ולהיראות טוב.
כמו כולן אני גם מתבגרת, ולא יכולה להתעלם- הפנים שלי הם חלק בלתי נפרד מהעבודה שלי.
מכאן נולד החיפוש שלי אחרי טיפול יופי אפקטיבי, שהוא גם מהיר, יעיל, ובעיקר- מחזיק לטווח ארוך.
כשהתייעצתי עם נשים, רובן דיברו על קוסמטיקאיות לאיכות העור או בוטוקס לקמטים. אבל קומץ קטן של נשים מנוסות באמת, חשפו אותי לעולם שלם שלא הכרתי קודם.
מעיין עולם ביניים של טיפולים אסתטיים משלימים, שנעשים אצל רופא בלבד.
אבל שתפקידם הוא לגמרי לטפל באיכות העור מבפנים, בעזרת החדרת חומרים שונים לעור. וההשפעה שלהם היא חזקה יותר מקרם או טיפול פנים.
מה שהדהים אותי זה שלא רק שהם יכולים לחסוך לי זמן, כי הם נעשים מספר פעמים בשנה בלבד, אלא גם לתת תוצאות מדהימות בדרך כלל יותר מכל טיפול אחר. הסתקרנתי והחלטתי שאני חייבת לנסות ולספר.

אנחנו שומעות את צמד המילים- טיפולים אסתטיים וישר מדמיינות מזרק וחומצה, ולא שאני מתנגדת למזרקים, אבל רובנו לא מכירות את האסתטיקה המשלימה, שיכולה להיות אפקטיבית יותר מכל טיפול שגרתי, ואינה כוללת מילוי או בוטוקס.
ישנם עשרות טיפולים שלא כוללים מזרק המוחדר לעור אך עדיין מספקים תוצאות מקסימליות השומרות על העור זוהר לאורך זמן.
כך הגעתי לד"ר דיוויד בלקין, רופא בעל מרפאה לטיפולים אסתטים בתל אביב, שהסביר והדגים עלי כמה וכמה טיפולים חדשניים שמעניקים לעור זוהר מבפנים, מאיטים הזדקנות ומחדשים את המראה לאורך זמן!

דרמפן 4

מכשיר הפוצע קלות את העור ע״י מחטים זעירים. זה נשמע כואב יותר ממה שהרגיש בפועל במציאות, אפילו קיבלתי כדור הרגעה למקרה הצורך ולחצתי עליו רק פעם אחת. המכשיר מחדיר חומרים כמו חומצה היאלורונית, וממריצי עור שונים, במטרה להעניק זוהר ,לחות ומיצוק העור.

הטיפול מסייע בחידוש העור גם באיזורים קשים לטיפול כמו: סביב העיניים, מעל השפה, אזור הלחיים, וגם באזורים גדולים יותר של הצוואר ואזור המחשוף.
המכשיר מטפל לא רק בקמטים ומיצוק העור אלא גם מטשטש צלקות וסימני מתיחה וניתן להשתמש בו על אזורים שונים בגוף.
המכשיר עלה לכותרות כשכמה מהכוכבים הגדולים של הוליווד כמו ג’ניפר אניסטון, בראד פיט דמי מור ואנג׳לינה ג׳ולי שסיפרו לאחרונה שהם עושים את הטיפול בדרמפן מידי כמה חודשים.

מורפיוס 8

מכשיר חדשני תוצרת ישראל המבוסס על טכנולוגיית גלי רדיו RF
ונועד לטפל במרקם של העור, טשטוש קמטים, הידוק ומיצוק העור, טיפול בצלקות אקנה ועוד..
הייחודיות של המכשיר היא שבשונה מטיפולים בלייזר, מכשיר זה מאפשר להעניק טיפול גם לבעלי עור בגוון כהה, ולטפל כמעט בכל האזורים בגוף כמו:בטן, ישבן,ברכיים יריכיים וגם עור הפנים.
אז איך הוא עובד?
למכשיר יש ידית מיוחדת עם מחטים זעירות החודרות לעור תוך כדי חימום מבוקר של האזור .
המחטים בידית יוצרות פציעות עדינות ומהדקות את העור. הטיפול באמצעות המורפיוס 8 מעודד ייצור של קולגן בעור וחידושו בשכבות העמוקות במיוחד, שלא ניתן להגיע אליהן בטיפולים אחרים.

אפילו קים קרדשיאן סיפרה לאחרונה לעוקבים שלה שהיא עושה טיפולים במורפיוס אצל הרופא הקבוע שלה.

תסמכו על קים שהיא מבינה דבר או שניים.

מה חשוב לדעת לפני?
ד"ר בלקין, שמתמחה בשיטות הטיפול האלו אצלו בקליניקה, הסביר לי שמה שהכי חשוב בטיפולי האסתטיקה הפולשניים וההזרקות, זו הגישה של הרופא.
אם בעבר, הרופאים הישראלים היו מושפעים מ"הגישה האמריקאית", שעודדה מראה נפוח ו"עשוי", היום יש יותר ויותר נטיה ללכת ב"גישה האירופאית". שהיא דוגלת במראה יותר עדין ובדגש על טיפול באיכות העור לעומק, לעומת מילוי והוספה למבנה הפנים.
וכשהם נעשים נכון ובעקביות, טיפולים אלו יכולים להחליף הזרקות ולעיתים גם את הביקורים אצל הקוסמטיקאית.
חשוב לשים לב שמדובר במכשור שדורש הכשרה של רופא בלבד וכדאי להיזהר משרלטנות!

כמה זה כואב?
רמת הכאב היא בין קלה לבינונית, תלוי באזור הטיפול וברמת הרגישות של המטופל.
לרוב יש הרדמה מקומית בעזרת קרם, או חומר מאלחש.

כמה זה כואב בכיס?
המחירים יכולים לנוע בין כמה מאות, לכמה אלפי שקלים לטיפול בודד. לרוב נדרשים סדרת טיפולים בשנה. תלוי במצב העור ובמכשור הנדרש.

*את המידע המלא תוכלו לקבל במרפאתו של ד"ר דייויד בלקין dr_davidbelkin@

או אצל רופאים מומחים אחרים בתחום.

שתהיה לנו שנה זוהרת, חלקה ומתוחה במיוחד!

הכתבה נעשתה בשיתוף ד"ר דייויד בלקין

שתפו את הכתבה