חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

מהקפה והשוק ועד הכותל

הצעה לטיול בירושלים העתיקה

שתפו את הכתבה

בחודשים האחרונים שיתפתי אתכם (וגם בטוח כבר ראיתם בעצמכם) בשדרוג היפהפה שעברו הסניפים של ארומה. הרשת הפכה ממקום שבו עוצרים לאכול על הדרך או לקנות קפה, למקום בילוי של ממש עם סטייל/ספוט נעים וחמים לפגישות ואפילו- לאירועים. כן, קראתם נכון והתמונות היפות מדברות בעד עצמן.

 

מגשי אירוח ושולחנות ערוכים סופר שיק שתוכלו להזמין לקראת האיוונט שלכם.

למקרה שתהיתם מאיזה סניף התמונות שלפניכם, אספר שלפני כמה שבועות הגעתי לביקור בירושלים בסניף של הגן האריכואולוגי. הוא צמוד לרחבת הכותל והאווירה הקסומה של האזור מורגשת בכל פינה כשהלוקיישן מדויק ונחוץ ברמות- הסניף הוא היחיד ברדיוס הקרוב לכותל שבו תוכלו לשבת, לאכול ולשתות.

יש גם לא מעט ארועים כמו בר מצווה או חגיגה משפחתית משמחת סביב הכותל והשילוב עם הסניף לגמרי יכול לסגור את הפינה עם כיבוד טעים וחגיגי של סלטים עשירים, קרואסונים וסנדוויצ׳ים מפנקים, בראוניז, עוגיות ומשקאות וכל זה בלי לשבור את הראש עם לוגיסטיקה.

הנה הצעה לטיול יום בסביבה כמו שאנחנו עשינו:

קודם כל כמובן הכותל המערבי. הרגשה שלא דומה לשום דבר אחר.

סיור בסמטאות העיר העתיקה, ביקור בשווקים הצבעוניים +שופינג של מזכרות ותמונה ברחוב המטריות הפוטוגני.

בראנץ׳ בסניף ארומה החדש- לא לוותר על בורקס פינוקים, משקה קוקו בננה ומאפה חלבה. אפשר גם לעלות לקומה השנייה ולתצפת על העיר עם כוס קפה קר ביד.

ביקור במוזיאון החדש לתרבות ירושלים שנמצא במגדל דוד. טפסו במדרגות לאחת התצפיות היפות בירושלים.

ומה עוד יש באזור? מנהרות הכותל, שרשרת הדורות, ההוספיס האוסטרי, הרובע היהודי, הציור בקרדו, מוזיאון חצר הישוב הישן, בית כנסת החורבה ועיר דוד.

יש לכם עוד המלצות באזור? כתבו לי כאן 🙂

שתפו את הכתבה