חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

ארצות הברית עם ילדים

8 יעדים מומלצים למשפחות בארה"ב

ארצות הברית נחשבת ללא ספק לאחד היעדים הכי אטרקטיביים לילדים בעולם. עכשיו כשהשמיים נפתחו ולא צריך לעמוד יותר בתורי השגרירות לויזה, תוכלו לטייל בארה"ב בקלות ובלי הרבה בירוקרטיה. תמצאו כאן 8 יעדים מומלצים למשפחות בארה"ב.

נכתב בשיתוף- סוכנות הנסיעות "ארצות הברית מטיילים" אשר הוקמה מתוך קהילת המטיילים הגדולה ביותר לארה"ב, ונוסדה למטרה אחת- להיות המענה האולטימטיבי עבורכם לאורך כל הטיול הקרוב שלכם בארצות הברית. תוכלו להיעזר באנשי המקצוע הטובים בתחום עם שירות מעולה שילווה אתכם לאורך כל הטיול בארה"ב. 

שתפו את הכתבה

איך ניתן להיכנס כיום לארצות הברית?

החל מ 20 באוקטובר 2023  ישראל נכנסה רשמית לרשימה המצומצמת של המדינות הפטורות מויזה לארצות הברית. השינוי הזה מאפשר לכל ישראלי לנסוע לטיול בארה"ב בקלות, במהירות, ובלי הרבה בירוקרטיה באמצעות הגשת בקשה במערכת אסתא.
ESTA היא מערכת אישור אלקטרוני המאפשרת כניסה לארה״ב לטיול, ביקור או עסקים לטווח קצר (עד 90 יום). האישור מתקבל תוך 72 שעות. תוקף האישור הוא לשנתיים.

העיר ניו יורק

למרות ההמולה ועשן המכוניות, ניו יורק נחשבת לגן עדן לילדים. תמצאו בעיר מגוון מטורף של אטרקציות לכל המשפחה. אז מה אסור לכם להחמיץ בניו יורק עם ילדים?

סנטרל פארק– זהו ללא ספק הפארק המפורסם בעולם שהמהווה את הריאה הירוקה הגדולה של מנהטן. מרבדי הדשא העצומים, פסלים מהאגדות, גן החיות, עשרות מופעי רחוב, כל אלו ועוד הופכים את הפארק לחוויה משפחתית מושלמת.
האטרקציה הכי חביבה לילדים בפארק היא גן החיות סנטרל פארק (המוכר גם מהסרט מדגסקר) בו תמצאו מאות מינים של בעלי חיים.
מוזיאונים– תמצאו בניו יורק מגוון עצום של מוזיאונים לילדים- מוזיאון השעווה מדאם טוסו, מוזיאון החלל אינטרפיד (מתאים לילדים מעל גיל 5), ומוזיאון הטבע בו תמצאו תערוכות מעניינות בנושא טבע והאדם. 

הופעות ברודווי- אחת האטרקציות הכי פופולריות בניו יורק היא מחזות הזמר מבית ברודווי. בכל ערב מועלות במרכז מנהטן באזור כיכר הטיימס עשרות מחזות זמר מהטובים בעולם. המופעים המומלצים לילדים הם- אלדין, מלך האריות, בליטלג'וס, סיקס, מרשעת, והארי פוטר. 

קניות– בנוסף תמצאו ברחבי העיר מלא חנויות כיפיות לילדים כמו- חנות לגו סטור, החנות הרשמית של הארי פוטר, חנות הצעצועים של שוורץ (החנות המפורסמת מהסרט ביג), חנות הממתקים של דילן ועוד. 

סנטרל פארק עם ילדים

פארקי השעשועים באורלנדו

אורלנדו ידועה בכל העולם בזכות פארקי השעשועים הרבים שבה. תמצאו באזור עשרות פארקים בסגנונות שונים. הפארק הגדול והפופולרי ביותר הוא פארק דיסני וורלד, המחולק ל 4 פארקים בנושאים שונים. גם פארק יוניברסל סטודיו המשלב מתקנים בנושאי קולנוע נחשב לאחד הפארקים הטובים והפופולריים באורלנדו.
אם אתם נמצאים עם ילדים קטנים מתחת לגיל 5 מומלץ ללכת לפארק פפה פיג של לגולנד.
אם אתם מחפשים להתרטב קצת אל תחמיצו את פארקי המים של דיסני- פארק לגונת הטייפון (Typhoon Lagoon), ופארק חוף סופת השלגים (Blizzard Beach). 

דיסני וורלד אורלנדו

מיאמי

מיאמי היא לא פחות מגן עדן לילדים, תמצאו בעיר שלל פעילויות לכל המשפחה שילהיבו אתכם ואת הקטנטנים. פארקי מים, גן חיות, חופים, מוזיאונים, ועוד.
פארק המים טידל קוב (Tidal Cove Waterpark) נחשב לאטרקציה הכי פופולרית למשפחות במיאמי, בפארק תמצאו מלא מגלשות מים מגניבות, בריכות המותאמות לילדים, מתחמי פיקניק, ועוד.
אם אתם חובבי טבע אל תחמיצו ביקור בפארק הלאומי אברגליידס Everglades National) Park), האטרקציה המרכזית בשמורה היא  "Airboat Rides Everglades" זוהי סירה מהירה השטה לאורך ולרוחב מי האגם, מהסירה וכלו לראות את החיים הפראיים של האגם, שגולת הכותרת שלה היא צפייה בתנינים חיים!
בנוסף תמצאו במיאמי חופים זהובים מהיפים בעולם כמו סאוט ביץ' וחוף הוליווד.

מיאמי

לוס אנג'לס

עוד יעד פופולרי בקרב משפחות בטיול לארצות הברית היא עיר המלאכים לוס אנג'לס. האטרקציה הפופולרית ביותר בעיר היא פארק יוניברסל סטודיו, אם אתם אוהבים סרטים, אוהבים מתקנים, ואוהבים פשוט ליהנות מהחיים – זו חוויה שאסור לכם  להחמיץ.
אל תחמיצו ביקור בחוף וניס המציע אווירה צעירה וכיפית במיוחד בסופי שבוע, ואת מזח סנטה מוניקה בו תמצאו גלגל ענק ורכבות הרים. 

פארק יוניברסל סטודיו – לוס אנג׳לס

סן פרנסיסקו

גם העיר סן פרנסיסקו מציעה עשרות אטרקציות וחוויות לילדים. החוויה המפורסמת ביותר היא גם הסמל של העיר- גשר הזהב, אם אתם מטיילים עם ילדים מעל גיל 6 מומלץ לשכור אופניים ולחצות את הגשר.
בנוסף אל תוותרו על ביקור במזח 39 בו תמצאו תצוגת כלבי ים מתוקה, תוכלו לצפות בכלבי הים אוכלים, משחקים או סתם משתזפים בחוף. מעבר לתצוגת כלבי הים תמצאו במזח גם טיילת יפיפייה, מופעי רחוב, אקווריום ענק, ואווירה של חופש. 

מזח 39 – סן פרנסיסקו

לאס וגאס

הידעתם? לאס וגאס היא הרבה מעבר לקזינו. עיר החטאים הפכה עם השנים לעיר הילדים, עם עשרות מוזיאונים, תצפיות, חנויות, וחוויות לילדים ומתבגרים.

חנויות מומלצות לילדים בוגאס- חנות קוקה קולה הנמצאת בתוך מלון MGM, חנות אם אנד אם המציגה שלל הפתעות בדמות השוקולד האהוב.

אטרקציות מומלצות לילדים בוגאס– מופע אגם החלומות במלון ווין (מופע מושקע וחינמי), המזרקה המרקדת במלון בלג'יו (גם היא בחינם), הגנים הבוטנים במלון בלג'יו (בחינם), האקווריום במלון מנדלי ביי, צפייה בציפורי פלמינגו במלון פלמינגו (בחינם). 

לאס וגאס

וושינגטון הבירה (וושינגטון די סי)

מעבר לבירת ארה"ב וושינגטון נחשבת גם לבירת המוזיאונים. תמצאו בעיר 2 מוזיאונים חינמיים לילדים מהטובים בעולם:

מוזיאון ההיסטוריה של הטבע– זהו מוזיאון עצום המציג תערוכות מאוד מעניינות בנושא האדם והטבע. אל תפספסו את תערוכת הדינוזאורים, ואת התערוכה על אבולוציה והתפתחות האדם.

מוזיאון המדע והחלל– במוזיאון תזכו ללמוד את כל מה שקשור לאוויר ותעופה.
תמצאו במוזיאון- תערוכה המציגה את האבולוציה של התעופה, בה תראו את המטוסים הראשונים ותלמדו על עקרונות התעופה, ותערוכה המציגה את המרוץ לחלל. 

מוזיאון הטבע בוושינגטון

מפלי הניאגרה

אם אתם נמצאים בצד המזרחי של ארצות הברית ומחפשים קצת טבע, אל תוותרו על ביקור במפלי הניאגרה. מפלי הניאגרה הם קבוצת מפלים הממוקמים בין ארה"ב לקנדה. זוהי ללא ספק אטרקציה חובה לאוהבי הטבע, תוכלו לחזות בעוצמתו המרהיבה של הטבע, עם מים כחולים, קשתות צבעוניות, ציפורים נדירות, בקיצור, הטבע במלוא הדרו. מומלץ לבקר במפלים בעיקר בתקופות הקיץ והאביב מפני שבחורף מאוד קר שם והמפלים קופאים. 

מפלי הניאגרה בלילה

כאן תוכלו לתכנן את הטיול שלכם לארה"ב!

שתפו את הכתבה