חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

יש לנו יום חג

מתנות שוות לראש השנה

כשתאלם תרועת הפסטיבלים וילבלבו שירי אהבתנו, נוכל לשמוח איך שבא לנו ולהנות מתקופת החגים המתקרבת אלינו לטובה. אנחנו מתכוננים לחג עם הבגדים הכי לבנים וחדשים, האוכל הכי טעים, טיפה סבלנות בהתמודדות עם הפקקים בדרכים, וכמובן גם עם המתנות הכי שוות למארחים. קבלו מספר רעיונות למתנות מפנקות שכל בית מארח יהיה שמח לקבל.

מאת: ירדן סלומון

מארזי החג השווים של טרה ז'ולי - צילום מרי מזוז 03

שתפו את הכתבה

הפתעות בסירים

הדבר הכי אהוב עליי בזמן ההכנות לחג זה כשהמטבח מתמלא בריחות משגעים בעקבות הבישולים, ואם יש משהו שלמדתי מסבתא שלי – כמה טוב זה לעבוד עם כלים סופר איכותיים! ועם הם יכולים להיות גם יפים, בכלל אני מבסוטית. פריזמה, סדרת כלי הבישול הצבעונית של סולתם תהפוך את חלל המטבח לשמח ביותר עם שישה צבעים מונוכרומטיים יפים הנוספים לקולקציה: ורוד בייבי, ורוד פודרה, ירוק מרווה, צהוב, תכלת וכחול ארטיק. העיצוב המדליק והצבעוניות לא רק מוסיפים צבע למטבח, אלא מבטיחים עמידות וביצועים יוצאי דופן ואיכות בלתי מתפשרת של נוחות בישול.

הכלים בסדרה מעוצבים בקפידה, עשויים חומרים איכותיים, עמידים ובריאים לבישול. כחלק מכך כולם עשויים אלומיניום יצוק המאפשר חלוקת חום שווה ויעילה שחוסכת זמן ואנרגיה וציפוי NON STICK איכותי בעל מראה שיש המונע את הדבקות המזון ומאפשר בישול בריא עם שימוש מופחת בשמן – דבר שהפך לדיל ברייקר בקניית סירים אצלי. גם מכסה הסירים עשוי בכוונה מזכוכית שקופה חסינה לחום המאפשרת לעקוב אחר תהליך הבישול עם חריר לשחרור אדים. הסדרה מגיעה במגוון גדלים.

ניתן להשיג ברשת חנויות 'סולתם' ובחנויות כלי בית ומטבח המובחרות ודרך האתר: www.Soltam.co.il

גם לבית מגיע להתחדש

לאחרונה אני נמשכת מאוד לתחום עיצוב פריטי הנוי לבית, אוהבת לעקוב אחר הטרנדים החדשים והמוצרים שיאפיינו בצורה הטובה ביותר את הסטייל שלי. לכן אני מאוד שמחה לגלות עסקים קטנים – נאלו היא אחת מהם. חנות קונספט השוכנת בקיסריה ופרדס חנה בהשראת חנויות חוף מסביב לעולם. ניתן למצוא בה פרטי אירוח, טקסטילים, כלים ואקססוריז מיוחדים מחומרים טבעיים וצבעים נעימים, כאלה שימשיכו אתכם שנים וכמובן מתנות כאלה שהכי כיף לתת.

הפריטים נאספים ונבחרים בקפידה לכדי שפה אחידה ומשותפת על ידי יהלי- בעלת החנות שהיא מעצבת פנים. דבר שהופך את חווית הקניה לקלה כי פשוט הכל "עובד" עם הכל. בנאלו תוכלו ליהנות מטווח רחב של מחירים ומתנות בכל תקציב. במיוחד לקראת תקופת החגים הקסומה החנות ליקטה לכם את כל מה שיפה לשולחן החג ולמארזים מדהימים שהכינו עבורכם וגם כאלה שצוות החנות יעזרו לכם להרכיב לפי תקציב שתגדירו.

לבירורים נוספים ניתן לפנות לעמוד האינסטגרם  nalu_decor@

ולאתר www.nalu-decor.com

להכניס אווירה של חו"ל הביתה

אומרים שלא מערבבים עסקים עם משפחה – אבל בעסק הבא, השילוב לגמרי עובד. הכירו את LASA (Look Alike Sound Alike) – חנות בוטיק אונליין לעיצוב הבית בה תוכלו למצוא את כל הטרנדים הכי חמים לעיצוב ובאיכות הכי גבוהה. את החנות מנהלות אורן לבון ואפרת סער, אחיות תאומות בנות 36 כאשר כל אחת אמא לשלושה ילדים מקסימים, ולמעשה מאז ומתמיד הן בלתי נפרדות.

אחרי שנים של קריירה בתחום העיצוב והשיווק, הן הבינו שחסר להן משהו. כשהקימו את LASA הן הפכו חלום ישן למציאות. הן מאמינות כי מה שהופך את הבית שלנו למקום בטוח, חם ומזמין הוא מכלול הפריטים המרכיבים לנו חוויה מלאת רגש, השראה, התלהבות ועוצמה. הן יצרו מארזי קיטים לבית עם מגוון פריטים שימושיים ומעוצבים בסטייל של חו"ל, ותוכלו גם להרכיב מארזי מיקס אנד מאץ' ולשלב בין הקיטים השונים.

מהמוצרים היפיפיים תוכלו להתרשם גם באתר ובעמוד האינסטגרם המהמם והאסתטי. כחלק משירות החנות, תוכלו לשים לב שהן חשבו על כל פרט ופרט, גם אם הוא הכי קטן וגם בהזמנת המשלוח. החל מהעטיפות המדויקות ועד הגלויות שמיתגו בסטודיו LUSH BRANDING, שגרמו לי לרצות עוד. מזמינה אתכם להתפעל בדיוק כמוני מהמוצרים ומהסטיילינג בין היפים שראיתי.

לבירורים נוספים ניתן לפנות לעמוד האינסטגרם  lasa_design_kit@
ולאתר www.lasadesign.com

על אורות וריחות

אם כבר הזכרתי מקודם את ריחות הבישולים במטבח שממלאים את הבית בכל טוב, קבלו רעיון למתנה סופר כיפית שתפיץ בביתכם ריחות מטורפים וגם אור גדול. תכירו את candle club – אתר נירות ריחניים שנולד מתוך אהבה לניחוחות, מתוך תשוקה להחיות רגעים מיוחדים בחיים ומתוך רצון להעניק לכל רגע כזה משמעות משלו, ניחוח משלו, סטייל משלו. כי זו המהות האמיתית של לייף סטייל, עיצוב הרגעים והפרטים הקטנים בחיים, כך שידברו אותנו ואת סגנון החיים שלנו.
הן מציגות 14 מותגים שונים של נרות וריח, חלקם מיוצרים כאן בישראל וחלקם מיובאים מארצות הברית ואירופה. כל מותג נבחר בקפידה, תוך התייחסות לאיכותם הבלתי מתפשרת של המוצרים, לרמת גימור גבוהה, לעיצובים מדויקים, כמו גם לאתוס המנחה של המותג. הן כל כך להוטות אחר כל אחד מהמותגים שמביאות ועובדות אך ורק עם מותגים שאנו באמת מאמינות בהם.

ניתן למצוא באתר מאות מוצרים שונים בתוך עולמות הריח, מיוחדים ומרעננים, כאשר המבחר הרב מורכב מ-14 מותגים שונים שחלקם מיוצרים כאן בישראל וחלקם מיובאים מארצות הברית ואירופה. בין המוצרים הסופר שווים תוכלו לרכוש נרות ריחניים, מפיצי ריח, מבשמי אווירה, סבונים מוצקים, מבערים ועוד.

תוכלו להרכיב לעצמכן מארז מיקס אנד מאץ' או לבחור מתוך מארזי המתנות שאתר מציע. אל תפספסו את ריח LOVE&PEACE, שמתאר תחושה רעננה כאילו הרגע יצאתן ממקלחת מפנקת או כשהבית מתמלא בריח של כביסה נקייה, והפך להיות הריח האהוב עליי!
לבירורים נוספים ניתן לפנות לעמוד האינסטגרם  candle.club@

ולאתר www.candle-club.com

זמן איכות משפחתי וטעים עם סורטיר

ההמלצה הבאה היא על עסק ישראלי שמציע מארזים קולינריים סופר שווים שיכולים ממש להתאים לרוח החגים – בין אם ביום החג ובין אם בפיקניקים של חול המועד. הכירו את סורטיר SORTIR, האחות הקטנה של קופיולה, לופט של אירועי שף בדרום ת"א.

כשסורטיר הייתה בתחילת דרכה, הם התחילו ממארזי פיקניק קסומים, והכניסו למארז את הדברים שהם הכי מאמינים בהם: חומרי גלם איכותיים וטריים, אסתטיקה וירידה לפרטים הכי קטנים. עם הזמן לקחו מהמארז פריטים מובילים ויצרו מארזי מתנה שתוכלו לרכוש עבורכם או להעניק לאחרים. לאחרונה פותחה המעדנייה, שמזקקת את הקולינריה המשובחת של סורטיר ומביאה אותה אליכם, לכל מקום שתבחרו כך שגם תאפשר לכם לארח, מבלי לטרוח. סורטיר נולדה מאהבה גדולה לאירוח וקולינריה ומעניקה בילוי אמיתי וייחודי, כזה שיכול להיות בכל מקום ובכל שעה.

לבירורים נוספים ניתן לפנות לעמוד האינסטגרם  sortir_bycopula@ 

ולאתר www.sortir.co.il

מון שרי טרה ז'ולי

אם נפשכם כמהה לקינוחים, הפטיסרי טרה ז'ולי שבדרום מציע גם הוא מארזים מיוחדים עם קינוחי החג הכי טעימים. Très jolie הוא פטיסרי ויינואסרי צרפתי עם פיוז'ן ישראלי שלוקח השראה מרחבי העולם, ובראשו עומדת השפית והקונדיטורית מורן טביב-זדה. כבר 17 שנה שהיא מתעסקת בקונדיטוריה, ובפטיסרי היא מייצרת מצד אחד קינוחים קלאסיים ומצד שני מאפים מקוריים וייחודיים יותר.

בין המארזים המיוחדים לחג תוכלו למצוא מגוון קינוחים קלאסיים כמו עוגות דבש, דובשניות, פררו רושה בשילובים מיוחדים עם יינות ושוקולדים טעימים. לצד מארזי החג קיימים גם הקינוחים הבולטים כמו: טארט לימון ויוזו, פריז ברסט בטעמים שונים, קרואסונים , טארט לאבנה ושמן זית, טארט מלבי ועוד רבים וטובים אחרים.

הקונדיטוריה נמצאת ברחוב ראובן רובין 3, מתחם הבלוק, מרכז הנגב החדש בעיר באר שבע וניתן לפנות גם לעמוד האינסטגרם  tres_jolie_patisserie@

לשנה מתוקה כשוקולד

אם בקינוחים עסקינן, חפיסות שוקולד הן מתנה קלאסית שתמיד תשמח כל מארח, במיוחד אם אלה שוקולדים מפתיעים בטעמם המיוחד. הכירו את רוי שוקולד – רוי גרשון עזב קריירה מצליחה בעולם ההיי-טק לפני יותר מ – 17 שנים עם חלום ונסע לבלגיה לביה”ס לשוקולד של קליבו ללמוד את רזי המקצוע. תוך זמן קצר הפך להיות אחד השוקוליטרים המובילים בארץ.

רוי מייצר פרלינים וטראפלס ייחודיים משוקולד אירופאי מובחר, המשלבים מיני פירות, תבלינים, אלכוהול משובח, מגוון אגוזים ופינוקים נוספים. כל אלו יוצרים שילובים נפלאים של טעמים קלאסיים כמו וניל צרפתי, נוגט, תפוז וקרם אגוזים ועד שילובים ייחודיים של גנאש פיסטוק פטל, טראפלס צ’אי מאסללה ופרלינים של פופוקורן נוגט. באתר תוכלו למצוא גם מארזים מיוחדים לכבוד עונת החגים.

מעבר לשוקולדים הטעימים, העסק מאמין גם בנתינה לזולת ודוגל בתרומה לקהילה. מרבית עבודת האירוז מתבצעת על ידי אנשים עם צרכים מיוחדים, כתרומה לקהילה ועם המון אהבה. ובנוסף הם גם תורמים שוקולדים לאירועים של עמותות רבות ביניהן (ולא רק): שמחה לילד, אקי”ם, לב אוהב, קו לחיים, ויצ”ו, מרכז סיוע לנפגעות תקיפה מינית ועוד.

לבירורים נוספים ניתן לפנות לעמוד האינסטגרם  roychocolate@

ולאתר www.roychocolate.co.il

אז הרימו כוס של יין

אז אני לא שותה וודקה, ואני לא שותה גם רד בול, רק יין לבן, רוזה ומבעבע (תסלחו לי, אבל היינות האדומים נמצאים בדירוג האחרון אצלי). תמיד באירועים ובחגים, אני מתפנקת בכוס יין טובה ואיכותית עד שלמדתי את הטעמים האהובים עליי. כששמעתי שחנויות יין בעיר הביאו יין רוזה חדש, הייתי חייבת לברר עליו עוד.

דה פייל הינו אחד ממותגי הרוזה המובילים מפרובאנס והוא בעל מרקם מלטף, טעמים פירותיים עדינים ומרעננים וארומה המשלבת קליפת תפוז ופרחים לבנים. היין מגיע כחלק ממארז יוקרתי בעיצוב קיצי ומרענן המכיל שני בקבוקים ושתי כוסות יין יוקרתיות. ואם כן תרצו לשלב גם בקבוק יין אדום, דה פייל מככב במארז נוסף המכיל שתי כוסות ובקבוק של בזלת הגולן קברנה סוביניון רזרב. היין מורכב מענבי קברנה סוביניון מכרם מובחר בצפון רמת הגולן והוא התיישן בחביות עץ אלון צרפתי ואמריקאי במשך 20 חודשים מה שהעניק ליין טעמים עשירים וארומה פירותית. שני המארזים מתאימים לרוח החגים ולכל מפגש – ערב חג, יום החג וגם חול המועד.

את המארזים השונים ניתן להשיג בסניפי הרשת ובאתר: wine-direct.co.il
*אזהרה: צריכה מופרזת של אלכוהול מסכנת חיים ומזיקה לבריאות

פרחים ישמחו כל לבב אנוש

אחד הדברים שמאז ומתמיד נתן לי הרגשה של חג או סופ"ש הוא פרחים. אני מאוד אוהבת את הזרים היוצאי דופן, אלה שלא ניתן למצוא בכל מקום, וגם את אלה שבאים בצורת אריזה חדשה. בסטודיו בוטיק, השוכן ברעננה ובבעלותה של דורית מולינס, תוכלו למצוא מארזי פרחים מקסימים שישדרגו את שולחן החג.
כל המוצרים בסטודיו נעשים בעבודת יד. למעשה, מהרגע שנכנסים לחנות, מרגישים קצת באירופה עם סידור הפרחים המיובשים שלו, נרות ריחניים, סבונים טבעים, מפיצי ריח, האגרטלים מבטון, והמיני גינה והמדהים שנקרא טרריום. לראש השנה סטודיו בוטיק הרכיב לכן מארזים, שבאמת כל אחד יותר יפה מהשני, עם מגוון מוצרים ישראלים שכל אחד היה שמח לקבל.

לבירורים נוספים ניתן לפנות לעמוד האינסטגרם  _studio_boutique@
ולאתר studioboutique.co.il

"שיפה ושונה תהא השנה
אשר מתחילה לה היום" – נעמי שמר ז"ל

שתפו את הכתבה