חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

לא על הלייק לבדו

טיפ: למה לייק היום לא יספיק לכם ברשת החברתית

שתפו את הכתבה

הלייקים לא מעניינים אותי וכדאי שגם אתכם לא.
כל המודל שמעורבות נמדדת בכמות לייקים או תגובות הוא ישן, פאסה. אנחנו כבר לא בזמני הפייסבוק 🤪

תמונה: אתר pexels

כדי שאינסטגרם ידעו שאתם חשבון מעניין (ואז יחשפו אתכם יותר) אתם תצטרכו קצת יותר מזה.
הוא מודד אותנו ב-save, בזמן שהייה של הצופה בפוסטים שלנו, בכפתור שהצופה לוחץ מתחת לפוסט של see more כדי לקרוא את כל המלל שכתבנו, בשליחות של הסטוריז/פוסטים שלנו.
כן, זה קצת מטריד את חלקנו שהם יכולים לדעת עלינו ככ הרבה, אבל זה כבר דיון לפוסט אחר.
אינסטגרם השיקה גם אצלנו את הפיצ׳ר של סידור הפיד בצורה אחרת.

תמונה: אתר pexels

תצוגת HOME: התצוגה הרגילה שכולנו מכירים, בה אינסטגרם על בסיס הידע שיש לו מראה לנו את הפוסטים שהוא חושב שהכי רלוונטיים לנו.

תצוגת FOLLOWING: התצוגה הכרונולוגית! בה אנחנו יכולים לראות את הפוסטים מכל החשבונות שאנחנו עוקבים אחריהם לפי סדר העלאתם (כרונולוגי).

תצוגת FAVOURITES: תצוגה בה אפשר לבחור עד 50 חשבונות אהובים ולצפות בתכנים שלהם לפי סדר כרונולוגי.

כלי מדידה חדש למעורבות, מישהו?? ✋🏼✋🏼✋🏼

קצת עליי
אני כבר 6 שנים מאוהבת בעולמות השיווק ומתעסקת (קצת בצורה אובססיבית) בלרכוש עוד ועוד מידע וידע בתחום. יצאתי לא מזמן לדרך עצמאית אמיתית (הייתי סמנכ״לית שיווק 6 שנים בחברה להתפתחות אישית), אחרי הרבה מאוד טעויות שעשיתי בתחום, אני כאן כדי לקצר את הדרך:) אני מפיצה את הידע שלי, הראייה השיווקית שלי והניסיון שלי בעמוד שלי, ובעיקר בצורה מונגשת ומלאה בקורס הדיגיטלי שלי DIGIMIND - קורס דיגיטלי שמתעסק בשיווק דיגיטלי בכלל ואינסטגרם בפרט. אז אחרי הרבה גלגולים ומיזמים כאן בסושיאל, אני בגרסא הכי משופרת שלי. בניתי קורס דיגיטלי (7 שעות ו-40 דקות של תוכן 🤯). כל מה שצריך לדעת בעולם השיווק הדיגיטלי על מנת להפוך למכונת מכירה משומנת, בעלת קהילה חזקה שמאמינה לך. בקצרה, השלבים שכל עמוד חייב לעבור: בניית העמוד, חשיפה, מעורבות, חשיפה. מזמינה אתכם להצטרף לחגיגת השיווק שלי, Yael Kapiloto - Digital Marketing Girl 🦋
יעל קפילוטו

שתפו את הכתבה